Friday, September 14, 2007

hari mengantuk sedunia

1. sindrom mengantuk bulan ramadhan
baru 2nd day of ramadhan dah dilanda wabak mengantuk sedunia. mengantuk gila hari ni.. sebbaik td keluar gak jln2 naik kereta pegi amik surat claim insurans. so jadinya kurang mengantuk. tido awal mlm td. tp mmg ni sindrom bln puasa la.. takleh nak wat apa dah.

bebiri: ngantuk giler
bebiri: terleelap kpl senget
boo: aku dah tak ngantuk
boo: boss aku ckp aku gi clubbing mlm td
boo: aku tido awaltp ngantuk
boo: tp aku dah kuar drive2 n dah ok
bebiri: ni ngantuk cam nk mampos ni
bebiri: sejak pg
bebiri: kol 7 smpi opis
bebiri: tgh upload file
bebiri: bole terlelap
bebiri: saiko x saiko
boo: hahaha
boo: tuha
boo: mmg hari menganrtk sedunia a
bebiri: semerang
bebiri: ni minah sebelah aku ni
bebiri: dier boleh pesan pd aku
boo: tido l gker?
bebiri: kalo boss lalu
boo: kejutkan?
bebiri: gegar dier
boo: hahahhaaha
bebiri: sbb dier mengantuk
boo: tuh a
boo: ggila ari mengantuk arini
bebiri: gile ko
bebiri: aku tgh call melbourne td
bebiri: pon yg kepale atas meja
bebiri: nk terlelap lelap
boo: gila
boo: tgh call pon bole terlelap ker
boo: teruk betol
bebiri: bukan kau yg ckp
bebiri: keleg kau
bebiri: *keleg aku
bebiri: aku shadow ajer
boo: takkan mcm tuh pon tetido
boo: ahahhaa
boo: ko tido lambat ker
bebiri: dier pot pet pot pet
bebiri: aku suppose kene jot down laa
bebiri: kononnye
bebiri: hampeh tulisan aku mcmharam
bebiri: taakkk


2. sindrom berbuka puasa sorang diri
this is due to, either housemate keje balik mmg sgt lambat, or ade plan berbuka dgn boipren, atau? atau kita takde nak cari kawan2 nak gi buka puasa, atau kita takde bf/gf ?

3. sindrom gathering berbuka puasa. yay!!!
to 143 girls, jom la berbuka puasa ramai2 :)

4. sindrom shopping mopping.. woowweeeee!!

1 comment:

Unknown said...

oik ade blog rupenye ko ehhhhhhhh